هولوگرافي

معرفي برچسب هولوگرافي

در ساخت برچسب هولوگرامي شركت ما به عنوان توليدكننده ي پيشگام در ايران است. برچسب هولوگرامي تمامي ويژگي هاي امنيتي براي جلوگيري از جعل و كلاهبرداري را در بردارد.
اين برچسب هاي چسبان بر روي نوارهاي پلي استرفلز پوش شده با ويژگي امنيتي منحصر به فرد در محصولات شناخته شده و اسناد با ارزش ساخته شده اند.اين هولوگرام هاي تخصصي بر روي نوارهاي پلي استر با طرح هاي سفارشي حك شده اند.

مزاياي برچسب هاي هولوگرافي

كاربرد هولوگرام براي شناسايي محصولات به نام و مدارك شناسايي با ارزش مي باشد.راهكارهاي تكنولوژي منحصر به فرد علاوه بر زيبايي هاي بصري به ويژگي هاي امنيتي برچسب ها مي افزايد.اين هولوگرام امنيتي با مشخصه هاي غير قابل جعل تهيه شده است كه امكان برداشت برچسب در آن وجود ندارد.
برچسب هاي هولوگرافي با ويژگي نشر متعددي توليد شده اند.در اين برچسب ها از تصاوير هولوگرافي سفارشي براي كارهاي تبليغاتي استفاده مي شود.
هم چنين اين برچسب ها در اشكال (ورقه اي /لوله اي )و سايزهاي متفاوت ساخته مي شوند.

دلايل استفاده از برچسب هولوگرافي

امكان برداشتن اين برچسب ها بدون پارگي آن وجود ندارد.به علاوه اين برچسب ها ي غير قابل جعل نارسانا هستند.اين برچسب ها به طور مستقيم در تراشه هاي كامپيوتري همانند ساير اجزاي الكترونيكي كه به شناسايي اجزاي كامپيوتري تحت گارانتي كمك مي كند،به كار گرفته مي شوند.به علاوه از اين برچسب ها به سبب انعطاق بالا در اجزاهاي كامپيوتري مانند رابط هاي سيمي وكلاهك لبه دار بطري ها مورد استفاده قرار مي گيرد.

دلايل استفاده از برچسب هولوگرافي

انواع نوارها و برچسب هاي هولوگرافي

انواع متعدد نوارها و برچسب هاي هولوگرافي شامل هولوگرافي ماتريس نقطه اي ،هولوگرافي دو /سه بعدي ،هولوگرافي وارونه و متحرك و متنون نهفته در ميكرو متن هاي هولوگرافي است.

برچسب امنيتي رنگي هولوگرافي

برچسب امنيتي رنگي هولوگرافي از جنس پلي استرند و در آن ها از چسب هاي آكريليك دايمي استفاده شده است.بنابراين در هنگام برداشتن اين برچسب اثرشطرنجي حاصل از آن بر روي صفحه باقي مي ماند.به علاوه فويل هاي متاليك به كار گرفته شده در پشت اين برچسب ها دربرابر الكتريسته رسانا هستند.بنابراين در هنگام استفاده ي اين برچسب ها در وسايل الكتريكي نكات ايمني بايد در نظر گرفته شوند.
برچسب هاي استاندارد ارائه شده به مشتريان با ويژگي هاي زير همراه است.
جنس:
نوار هاي فلزاندود شده
نقره
طلا
جعل و يا عدم جعل :
در صورت برداشتن اين برچسب ها واژه هايي مانند void,original,canceledبر روي سطح باقي مي ماند.بنابراين امكان جعل اين برچسب ها تقريبا صفر است .هم چنين اين طرح بنا به خواسته ي مشتريان عملي مي گردد.
ضخامت:
25ميكرون،36ميكرون و 50ميكرون
اندازه:
اندازه ي اين برچسب ها با توجه به درخواست مشتريان خواهد بود.
اين برچسب هاي هولوگرافي به گونه اي طراحي مي شوند تا از هر گونه جعل محافظت شوند.علاوه بر برچسب هاي هولوگرافي ساير المنت هاي مرتبط به زيبايي برچسب ها با رنگ هاي متفاوت به كار گرفته مي شود.
جزئيات فني :
-در صورت برداشتن برچسب ها واژه ي voidبر روي سطوح باقي مي ماند.براي هر يك از برچسب ها سري شماره گذاري منحصر به فرد وجود دارد.
-اين برچسب ها خاصيت ضد آب بودن در كاربردهاي داخلي و خارجي دارند.
-مقاوم در برابر هرگونه خراشيدگي ،شكستگي
-قابليت چسبندگي بالا به تمامي سطوح

برچسب امنيتي رنگي هولوگرافي

كاربرد هاي مختلف توليد هولوگرام

كاربرد برچسب هولوگرام ، مهر و موم هاي هولوگرافي و چاپ مجوز اسناد، اعلام اعتبار محصولات و همچنين مهر و موم كردن آن ها براي بررسي اينكه آيا باز شدن محصولات بصورت غير مجاز بوده يا خير،همه روزه بيشتر و بيشتر مي شود. برچسب هولوگرام به يك روش مطلوب و موثر براي جلوگيري از جعل و سوء استفاده از هر چيزي كه توسط هولوگرام محافظت مي شود تبديل شده است. هولوگرام امنيتي بالاترين استاندارد امنيتي را تعيين مي كند و مهارت و اصالت را به محصول اضافه مي كند. به طور كلي راه هاي زيادي براي توليد تصوير هولوگرافي و همچنين استفاده از آن وجود دارد، از جمله ذخيره داده ها در حامل هاي نوري. بديهي است كه تمام روش هاي گران قيمت توليد هولوگرام، كه از تحقيقات در آزمايشگاه ها منشا گرفته اند براي توليد هولوگرام و فن آوري مورد استفاده براي ذخيره داده ها استفاده مي شوند. تمام هولوگرام هاي چاپ شده در اين راه يك چيز مشترك را دارا هستند و آن تنوع بالا خروجي گرافيكي است كه از گزينه هاي چاپ كلاسيك به روش هاي مختلفي خارج مي شود.. بالاتر از همه، تنوع بالا اجازه مي دهد تا علامت هاي امنيتي بر روي هولوگرام قرار دهيم كه تنها توسط وسايل خاص كنترل مي شود و يا شايد فقط در آزمايشگاه استفاده شود. يك نمونه از آن مي تواند يك ميكرو متن يا ميكرو گرافيك باشد كه مي تواند در كنار ترجيحات شما توليد شود به طوري كه فقط تحت نور ليزر قابل خواندن باشد.

الگوي گرافيكي هولوگرام دو بعدي

تمام كاربرد برچسب هولوگرام كه براي اهداف فوق مورد استفاده قرار مي گيرند، در واقع ساخته شده از يك فيلم خاص با سطح متغير ميباشند. اين تصوير به لطف انعكاس و تداخل با توجه به محاسبات دقيق تغييرات ميكروسكوپي ايجاد مي شود. يك ماسك براي اين حكاكيها بر اساس مدارك ارائه شده توسط مشتري با توجه به داده هاي گرافيكي ساخته شده است. حتي اگر الگوي توليد هولوگرام دوبعدي باشد، تصوير نهايي با تكيه بر ويژگي هاي خاص صفحه نمايش هولوگرافي به عنوان تصوير هولوگرام سه بعدي ظاهر مي شود. ما همچنين قادر به ساخت هولوگرام سه بعدي هستيم، اما الگوي گرافيكي پيشرفته تر است. اين نخستين دليل است كه چرا اكثر مشتريان ما هولوگرام هاي ساخته شده از الگوي دوبعدي را ترجيح مي دهند. شما براي برچسب هاتان مي توانيد دو نوع فيلم نقره و طلا را انتخاب كنيد.
علاوه بر روش توليد هولوگرام بيان شده در بالا، چند تكنولوژي ديگر وجود دارد، اما آنها نياز به يك روش پيچيده تر تهيه و توليد دارند كه هزينه هاي بالاي توليد مهر و موم را به همراه خواهد داشت.

الگوي گرافيكي هولوگرام دو بعدي

روش هاي توليد هولوگرام

هر يك از تكنيك هاي ذكر شده در بالا مي تواند در دو نوع از رسانه هاي چسبنده اعمال شوند. اولين فيلم يك فيلم بسيار نازك و صاف است كه داراي يك لايه فلزي در قسمت پايه آن است كه بر اساس انتخاب شما مي تواند طلايي يا نقره اي باشد. حامل تصوير هولوگرافي لايه فلزي است كه در آن طراحي هولوگرافي به هنگام توليد مي شود. اين فيلم مقاومت مكانيكي كل مهر و موم را مشخص مي كند و همچنين به عنوان محافظ لايه هولوگرافي از آسيب هاي مكانيكي استفاده مي شود. يك لايه چسب در قسمت پايه آن وجود دارد، همانطور كه در كليه برچسب هاي معمولي نيز چسبي وجود دارد. هنگامي كه شما سعي مي كنيد مهر و موم را از جاي خود حذف كنيد چسپ آسيب مي بيند. اندازه ضايعات بستگي به سطح آن دارد. اساسا انتقال هولوگرام امنيتي به جاي ديگري بدون آسيب به آن غير ممكن است. هنگام استفاده از برچسب هولوگرام لطفا مطمئن شويد كه سطح بدون چربي است. نوع دوم رسانه به معني فيلم مشهور وي.او.آي.دي مخرب است. اين وسيله چسبنده به گونه اي طراحي شده است كه هر گونه تلاش براي حذف مهر و موم را بلافاصله درآن به خوبي ديده مي شود. برچسب ظاهرا آسيب ديده است. مهر و موم نه تنها با حرارت دادن فيلم قابل جابجايي نيست، بلكه به عنوان مثال با يك اسلحه گرم دودكش دار نيز انتقال آن غيرممكن است. هنگام تلاش براي حذف برچسب، بخشي از لايه هولوگرافي از فيلم جدا مي شود و بخش ديگري به سطح لايه مي شود. قسمتي كه به فيلم چسبانيده مي شود با يك الگو انتخاب شده است. چهار نوع رسانه توليد شده در پيش وجود دارد، كه متن را با وضوح قابل خواندن ميكند.اصلي،باطل و لغو‌.يك انگيزه گرافيكي معمولي مانند يك زنبور لانه را ترك مي كند ومتن را روي سطح فيلم مي گذارد. اين روش در مكان هاي گوناگون استفاده مي شود كه براي جلوگيري از ورود غيرمجاز به حوزه هاي ممنوعه مانند قطعات داخلي سيستم هاي الكتريكي، اسناد مهر و موم شده، جعبه هاي حمل و نقل اشياء با ارزش، درب هاي محفظه و غيره مهم ميباشد.

الگوي ديجيتال چاپ هولوگرام

اگر براساس واقعيت هايي كه در بالا ذكر شد،يك ايده داريد كه چگونه يك مهر و موم هولوگرافي مناسب كه نيازهاي شما را برآورده مي كند داشته باشيد، بايد الگوي ديجيتالي مورد نظر خود را ايجاد كنيد. اگر گزينه اي براي استفاده از هر يك از ويرايشگرهاي گرافيكي برداري داريدما طراحي كورل را توصيه مي كنيم و شمانيز تجربه كافي براي ايجاد الگو داريد و مي توانيد آن را به طور مستقيم با داده هاي وكتوريال ارسال كنيد. البته،خوشبختانه ما خودمان را با استفاده از مشخصه هاي خود آماده مي كنيم. در مورد طرحهاي ساده تر همه چيز مورد نياز است توضيحات آنها در كلمات با ابعاد دقيق است.بر اساس آن ما يك پيش نويس گرافيكي را به شما ايميل مي كنيم، در برخي موارد گزينه هاي متعددي براي انتخاب وجود دارد. پس از اينكه پيش نويس نهايي شد و تمامي اصلاحات امضا شد، روند توليد مي تواند از همان ابتدا شروع شود. در صورت نياز به مهر و موم كوچك، ما اكيدا توصيه مي كنيم كه چاپ اين مهر و موم در طول طرح با يك چاپگر به طور منظم در پارامترهاي دقيق آن است. در بسياري از موارد مقدار اطلاعات متني و گرافيكي فراتر از گزينه هاي يك فرمت كوچك است و نتيجه يك منطقه بسيار كوچك است كه اطلاعات را فقط با استفاده از ميكروسكوپ قابل خواندن مي كند
كاربرد برچسب هولوگرام ازاين دست داراي نقص ضعيف هستند به خصوص اگر درمانيتورهاي ويرايشگر گرافيكي مورد استفاده قراگيرند.
با استفاده از برچسب هاي هولوگرافي، فويل و هولوگرام هاي مخرب شما يك ويژگي ايمني را به مواردي كه جعل آن ها دشوار است مي افزايد. ارائه محصولات و موارد ديگر با برچسب هاي هولوگرام ايمني آنها را افزايش مي دهد. ليست هولوگرام هاي ارائه شده توسط شركت ما در اينجا آغاز مي شود.

 
[ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۲۹:۲۱ ] [ نادر رفيعي ]
[ نظرات (0) ]
[ ]