برچسب هولوگرام

برند سازي مورد توجه بسياري قرار گرفته است و هر يك از شركت هاي توليد كننده تمايل دارند كه محصولاتي برند ارائه نمايند. حتما پس از خريد محصول شاهد نوعي برچسب بر روي بسته بندي محصول و يا خود محصول بوده ايد. البته بايد بدانيد كه اين برچسب ها هولوگرام نام دارند. البته هولوگرام ها ماندگاري بيشتري خواهند داشت و به مانند برچسب نمي توان آن را به سهولت از روي بسته بندي جدا نمود. شركت هاي متعددي اقدام به ارائه خدمات هولوگرام نموده اند كه البته هر يك از آنها ويژگي هاي منحصر به فرد خود را داشته و خدمات متفاوتي را ارائه خواهند كرد. بعد نگار ايرانيان يكي از مراكز فعال در زمينه چاپ هولوگرام مي باشد كه توانسته نظر بسياري را نسبت به خود جلب نمايد. اين شركت انواع اقسام هولوگرام هاي مختلف را ارائه نموده و مي توانيد بهترين هولوگرام را از ميان آنها انتخاب و خريداري نماييد. در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه نموده ايم:

هولوگرام

برچسب هولوگرام به دليل ويژگي هاي خاصي كه دارد مورد توجه بسياري قرار گرفته است. توجه داشته باشيد كه هولوگرام ها به انواع مختلفي دسته بندي مي شوند. مي توانيد در اندازه هاي مختلف اقدام به خريد هولوگرام نماييد. توجه داشته باشيد كه هولوگرام ها امكان چاپ در طرح مورد نظر شما خواهند داشت. البته بايد بدانيد كه هولوگرام ها به خودي خود به انواع مختلف دسته بندي مي شوند و هر يك از آنها ماندگاري و همچنين دوام متنفاوتي خواهند داشت. بايد بدانيد كه هولوگرام مدل گرمايشي به عنوان يكي از معروف ترين انواع هولوگرام ها شناخته مي شوند. دليل محبوبيت هولوگرام هايي كه با گرما چسبانده مي شوند را مي توان مقاومت بالاي آن دانست به گونه اي كه امكان جدا شدن آن از بسته بندي وجود نخواهد داشت. توجه داشته باشيد كه هولوگرام به عنوان يك نشان براي محصولات اصل شناخته مي شود به گونه اي كه بر روي محصولات اصل و مهم شاهد وجود هولوگرام خواهيم بود. هولوگرام يكي از مواردي است كه به صورت روزانه نيز با آنها سروكار داريد و بر روي مدارك مهم شاهد وجود اين مدارك خواهيد بود.

هولوگرام

انواع هولوگرام

هولوگرام ها را مي توان از جنبه هاي مختلفي از يكديگر تفكيك نمود و طبيعتا هر يك از آنها ويژگي هاي منحصر به فرد خود را خواهند داشت. اصلي ترين تمايز هولوگرام ها را مي توان به ساختار آنها نسبت داد به گونه اي كه هر يك از آنها طي پروسه اي متفاوت چسبانده و طرح مختلفي خواهند داشت. از جمله مهمترين طرح هاي هولوگرام مي توان به: هولوگرام ضد سرقت، شفاف، كارت پي وي سي، رنگي، چاپ گرم و... اشاره كرد. توجه داشته باشيد كه هر يك از هولوگرام هاي ذكر شده ويژگي هاي منحصر به فرد خود را خواهند داشت و نمي توان تمامي آنها را با يكديگر يكسان در نظر گرفت.

هولوگرام ضد سرقت Tamper Evident Hologram

ويژگي هولوگرام ضد سرقت اين است كه قابل انتقال نبوده و از آنجائي كه تلاش براي برداشتن آن از روي سطح چسبانده شده باعث تخريب آن ميگردد ، يكي از رايج ترين و پركاربردترين انواع هولوگرام مي باشد .

اين هولوگرام ها بيشتر مناسب پلمپ كردن است وداراي زير لايه هاي تخريب شونده ي متفاوتي است كه پس از الصاق، در صورت اقدام به جدا كردن ليبل هولوگرام از روي سطح الصاق اوليه ،لايه هاي فويل فيلم از هم جدا شده و تخريب صورت مي گيرد ، البته بخشي از برچسب به صورت موقت بر روي سطح الصاق باقي مي ماند. نحوه ي تخريب بستگي به فويل فيلم مصرفي دارد

هولوگرام ضد سرقت

نوع تخريب شوندگي ليبل ها متفاوت مي باشد :

  • تمام تخريب شونده Full Release : تخريب آن بدين صورت است كه بخش عمده متالايز ليبل از روي پوسته محافظ آن جدا شده و بر روي سطح مي ماند ( البته ميزان و الگوي كنده شدن متالايز ليبل كاملا به صورت تصادفي و وابسته به نوع سطح الصاق مي باشد)
  • تخريب شونده متن دار ( همانند VOID ,باطل شد , Canceled طرح هاي لانه زنبوري و ... ) : زير لايه اين نوع هولوگرام ها داراي طرح هاي متفاوت هستند كه پس از الصاق ليبل بر روي سطح مورد نظر، در صورتي كه اقدام براي جدا كردن هولوگرام صورت گيرد، زير لايه هولوگرام تخريب شده و بخشي از به صورت متن بر روي سطح الصاق شده و يا لايه كنده شده باقي مي ماند.
  • تخريب شونده با شكل و متن اختصاصي ( به سفارش مشتري )

ايران هولوگرام قادر است به تناسب نياز شما مشتريان عزيز توليد برچسب هولوگرام ضد سرقت را در سطوح مختلف امنيتي و با ويژگيهاي متفاوت بصورت رول و يا برگ ارائه نمايد.

قيمت چاپ هولوگرام

يكي از مهمترين مواردي كه به يك دغدغه تبديل شده است را مي توان قيمت دانست. هولوگرام ها به دليل تمايز بالايي كه دارند از نظر قيمت نيز با يكديگر متفاوت خواهند بود و نمي توان يك رقم خاص براي آنها در نظر گرفت. در حالت كلي كيفيت چاپ بيشترين تاثير را بر ميزان قيمت هولوگرام خواهد گذاشت اما در هر صورت اين امر صدق نخواهد كرد و در مواقعي برخي شركت ها اقدام به فروش هولوگرام هاي معمولي با قيمت گران قيمت نموده اند و به همين دليل بايد در انتخاب مركز ارائه دهنده خدمات چاپ هولوگرام نهايت دقت را داشته باشيد. يكي از مهمترين دلايل تاثيرگذار بر قيمت هولوگرام را مي توان اندازه آن دانست. اما در تمامي مواقع هولوگرام هاي با اندازه بزرگتر قيمت گراني نخواهند داشت چرا كه هولوگرام هاي با كيفيت تر معمولا قيمت گران تري نيز خواهند داشت.

چاپ هولوگرام

خريد هولوگرام در انواع مختلف

هولوگرام ها به انواع مختلفي دسته بندي مي شوند و هر يك از انواع هولوگرام ها ويژگي هاي متفاوتي نسبت به يكديگر خواهند داشت و به همين دليل بايد در انتخاب هولوگرام نهايت دقت را داشته باشيد. توجه داشته باشيد كه هولوگرام ها را مي توانيد بر روي مدارك مهم نيز مشاهده كنيد. علاوه بر محصولات فروشگاهي مي توانيد هولوگرام ها را در بخش هاي مختلف نيز مشاهده كنيد. شركت بعد نگار ايرانيان اقدام به ارائه هولوگرام در انواع اقسام طرح ها و مدل هاي مختلف نموده است و البته هر يك از انواع هولوگرام ها براي استفاده در مصارف خاصي مناسب خواهند بود و در انتخاب آن بايد نهايت دقت را داشته باشيد. هولوگرام ها امكان چاپ در انواع رنگ هاي مختلف نيز خواهند داشت و براي خريد هولوگرام تنها كافي است كه با مسئولين شركت بعد نگار ايرانيان تماس حاصل كرده و درخواست خود را ثبت نماييد. عمليات چاپ در كمترين زمان انجام شده و محصول را در محل ذكر شده تحويل خواهيد گرفت. كارشناسان شركت نيز به دليل تجربه اي كه دارند به عنوان يكي از بهترين راهنما ها برايتان خواهند بود.

[ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۵۵:۲۴ ] [ نادر رفيعي ]
[ نظرات (0) ]
[ ]