برچسب هاي هولوگرام تلفيقي

بهترين مركز چاپ هولوگرام

مراكز متعددي اقدام به ارائه خدمات مربوط به چاپهولوگرامنموده اند. در صورتي مي توانيد هولوگرامي با بالاترين ميزان كيفيت داشته باشيد كه مركز معتبر ارائه دهنده خدمات را انتخاب نماييد. طبيعتا مراكز معتبر به دليل تجربه اي كه دارند مي توانند بيشترين ميزان خدمات را ارائه نمايند. شركت بعد نگار ايرانيان كه با عنوان نام تجاري ايران هولوگرام نيز شناخته مي شود به عنوان يكي از مراكز معتبر در زمينه چاپ هولوگرام شناخته مي شود. بعد نگار ايرانيان افتخارات بسياري را در زمينه چاپهولوگرامبه دست آورده است و مي توانيد انواع اقسام هولوگرام ها را از اين شركت خريداري نماييد. يكي از مهمترين مواردي كه سبب تمايز اين شركت شده است را مي توان سريع بودن آن دانست چرا كه مي توانيد حجم بالايي از هولوگرام ها را در كمترين زمان ممكن تحويل بگيريد. كارشناسان شركت نيز به صورت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما خواهند بود و مي توانيد راهنمايي هاي مورد نياز خود را از آنها دريافت نماييد.

فويلهاي با خصوصيات امنيتي

  • فويلهاي امنيتي داراي ويژگيهاي خاصي براي استفاده در مصارف ويژه هستند
  • فويلهاي ضد سرقت داراي الگو ها و يا متون عمومي يا اختصاصي نامرئي قابل ديدن تحت نور ماورا بنفش
  • فويلهاي ضد سرقت شفاف با ويژگي تخريب شوندگي اختصاصي

جنس مواد استفاده شده درسند اولين سطح امنيتي است كه براي همه قابل درك است و ازطريق لامسه و ديدن قابل درك است . علت استفاده از اين سطح امنيتي، ارزيابي عمومي و ساده يك سند براي مردم مي باشد. بعنوان مثال اسكناس كه هر روز در جامعه درگردش است، تعدادي ويژگي قابل فهم و درك براي عموم مردم نيزدارا ميباشد كه يكي از بارز ترين آنها جنس و ضخامت اسكناس مي باشد.برخي اسناد اهميت كمتري دارند كه ميتوان در آنها از اين گونه شاخصها با توجه به كاربرد آن استفاده كرديكي از ويژگيهاي آشكار امنيتي اين است كه كمترين هزينه را براي حفظ اصالت سند خواهد داشت با توجه به اينكه جعل آن نيز به همان نسبت آسان تراست.

هولوگرام امنيتي

نوار هولوگرام جهت بسته بندي كالا

نوارهولوگرامدر عرضهاي مختلف براي بسته بندي كالا استفاده ميشود .نوار هولوگرام در هنگام جدا كردن از سطح تخريب شده و پلمپ ابطال ميشود از اين نوار به منظور حفاظت از كارتن ويا هر بسته ديگر كه نياز به محافظت در سطح بالا دارد استفاده ميشودكه مي توانند ازخود تخريب كلماتي مانند void ، Canceled را برجاي بگذارند كه نشانه بسته بودن يا بازشدن است . در آن مي توان از جلوه هاي گرافيكي و امنيتي هولوگرام استفاده كرد .

نوارهاي امنيتي داراي شاخصه هاي فني با ضريب امنيت بالا ميباشد تصاوير هولوگرافيك داراي وضوح تصويري بالايي ميباشند كه با تصاوير دوبعدي و سه بعدي هولوگرافيك تركيب شده اند ميتوان اين نوارها را براي انواع كاربرد ها شخصي سازي كرد اين محصولات از امنيت و ظاهر زيبا برخوردارند .براي حفاظت در مقابل جعل برند كارايي دارند و توسط دستگاه ليزر قابل خواندن هستند.

نوار امنيتي هولوگرام طرحدار مخصوص مهر و موم روي پاكت نامه جعبه وكارتن طراحي شده اند. زماني كه اين نوار باز شود واژگاني مانند اريجينال, باز شده و يا كنسل روي آن ظاهر مي شود.هولوگرامبه شكلهاي مختلف به كار ميرود كه از نظر ظاهري و اندازه و ابعاد تفاوت دارند و هم از نظر محتواييدر مواردي كه نياز به امنيت بالا دارند از اين محصول استفاده ميشود كه وجود آن نشان از اصل بودن كالا دارد اين نوار چسب ها قابليت اين را دارند كه از حالت نواري خارج شده و به برچسب تبديل شوند . اين كار به كمك دستگاه دايكات قابل انجام است . اين نوع هولوگرام براي ايجاد امنيت بيشتر، ذخيره اطلاعات مربوط به محصول و خريدار و همچنين كنترل و رديابي محصول استفاده مي‌شود.

نوار هولوگرام جهت بسته بندي

هولوگرام هاي تلفيقي

بر چسب هاي هولوگرام تلفيقي از يك نوار باريك يا ليبل موضعي هولوگرام با موادي مانند كاغذ انواع پليمر و آلومينيوم ميباشد و امكان چاپ در كنارهولوگرامبه صورت تركيبي از ويژگيهاي آن است. امكان تلفيق باركدهاو يا سريال در هولوگرام هاي جديد وجود دارد كه در يك هولوگرام تركيب شده و اطلاعات مورد نظر را ارايه ميدهد.

هولوگرام ضد سرقت Tamper Evident Hologram

ويژگيهولوگرامضد سرقت اين است كه قابل انتقال نبوده و از آنجائي كه تلاش براي برداشتن آن از روي سطح چسبانده شده باعث تخريب آن ميگردد ، يكي از رايج ترين و پركاربردترين انواع هولوگرام مي باشد .

اين هولوگرام ها بيشتر مناسب پلمپ كردن است وداراي زير لايه هاي تخريب شونده ي متفاوتي است كه پس از الصاق، در صورت اقدام به جدا كردن ليبلهولوگراماز روي سطح الصاق اوليه ،لايه هاي فويل فيلم از هم جدا شده و تخريب صورت مي گيرد ، البته بخشي از برچسب به صورت موقت بر روي سطح الصاق باقي مي ماند. نحوه ي تخريب بستگي به فويل فيلم مصرفي دارد

هولوگرام ضد سرقت

نوع تخريب شوندگي ليبل ها متفاوت مي باشد :

  • تمام تخريب شونده Full Release : تخريب آن بدين صورت است كه بخش عمده متالايز ليبل از روي پوسته محافظ آن جدا شده و بر روي سطح مي ماند ( البته ميزان و الگوي كنده شدن متالايز ليبل كاملا به صورت تصادفي و وابسته به نوع سطح الصاق مي باشد)
  • تخريب شونده متن دار ( همانند VOID ,باطل شد , Canceled طرح هاي لانه زنبوري و ... ) : زير لايه اين نوع هولوگرام ها داراي طرح هاي متفاوت هستند كه پس از الصاق ليبل بر روي سطح مورد نظر، در صورتي كه اقدام براي جدا كردن هولوگرام صورت گيرد، زير لايه هولوگرام تخريب شده و بخشي از به صورت متن بر روي سطح الصاق شده و يا لايه كنده شده باقي مي ماند.
  • تخريب شونده با شكل و متن اختصاصي ( به سفارش مشتري )

ايران هولوگرام قادر است به تناسب نياز شما مشتريان عزيز توليد برچسب هولوگرام ضد سرقت را در سطوح مختلف امنيتي و با ويژگيهاي متفاوت بصورت رول و يا برگ ارائه نمايد.

قيمت چاپ هولوگرام

يكي از مهمترين مواردي كه به يك دغدغه تبديل شده است را مي توان قيمت دانست. هولوگرام ها به دليل تمايز بالايي كه دارند از نظر قيمت نيز با يكديگر متفاوت خواهند بود و نمي توان يك رقم خاص براي آنها در نظر گرفت. در حالت كلي كيفيت چاپ بيشترين تاثير را بر ميزان قيمتهولوگرامخواهد گذاشت اما در هر صورت اين امر صدق نخواهد كرد و در مواقعي برخي شركت ها اقدام به فروش هولوگرام هاي معمولي با قيمت گران قيمت نموده اند و به همين دليل بايد در انتخاب مركز ارائه دهنده خدمات چاپ هولوگرام نهايت دقت را داشته باشيد. يكي از مهمترين دلايل تاثيرگذار بر قيمت هولوگرام را مي توان اندازه آن دانست. اما در تمامي مواقع هولوگرام هاي با اندازه بزرگتر قيمت گراني نخواهند داشت چرا كه هولوگرام هاي با كيفيت تر معمولا قيمت گران تري نيز خواهند داشت.

 
[ ۴ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۶:۳۰:۳۵ ] [ نادر رفيعي ]
[ نظرات (0) ]
[ ]