برچسب هولوگرام چيست؟

برند سازي مورد توجه بسياري قرار گرفته است و هر يك از شركت هاي توليد كننده تمايل دارند كه محصولاتي برند ارائه نمايند. حتما پس از خريد محصول شاهد نوعي برچسب بر روي بسته بندي محصول و يا خود محصول بوده ايد. البته بايد بدانيد كه اين برچسب هاهولوگرامنام دارند. البته هولوگرام ها ماندگاري بيشتري خواهند داشت و به مانند برچسب نمي توان آن را به سهولت از روي بسته بندي جدا نمود. شركت هاي متعددي اقدام به ارائه خدماتهولوگرامنموده اند كه البته هر يك از آنها ويژگي هاي منحصر به فرد خود را داشته و خدمات متفاوتي را ارائه خواهند كرد. بعد نگار ايرانيان يكي از مراكز فعال در زمينه چاپ هولوگرام مي باشد كه توانسته نظر بسياري را نسبت به خود جلب نمايد. اين شركت انواع اقسام هولوگرام هاي مختلف را ارائه نموده و مي توانيد بهترينهولوگرامرا از ميان آنها انتخاب و خريداري نماييد. در ادامه توضيحات كامل تري از اين قبيل ارائه نموده ايم:

هولوگرام

برچسبهولوگرامبه دليل ويژگي هاي خاصي كه دارد مورد توجه بسياري قرار گرفته است. توجه داشته باشيد كه هولوگرام ها به انواع مختلفي دسته بندي مي شوند. مي توانيد در اندازه هاي مختلف اقدام به خريد هولوگرام نماييد. توجه داشته باشيد كه هولوگرام ها امكان چاپ در طرح مورد نظر شما خواهند داشت. البته بايد بدانيد كه هولوگرام ها به خودي خود به انواع مختلف دسته بندي مي شوند و هر يك از آنها ماندگاري و همچنين دوام متنفاوتي خواهند داشت. بايد بدانيد كههولوگراممدل گرمايشي به عنوان يكي از معروف ترين انواع هولوگرام ها شناخته مي شوند. دليل محبوبيت هولوگرام هايي كه با گرما چسبانده مي شوند را مي توان مقاومت بالاي آن دانست به گونه اي كه امكان جدا شدن آن از بسته بندي وجود نخواهد داشت. توجه داشته باشيد كههولوگرامبه عنوان يك نشان براي محصولات اصل شناخته مي شود به گونه اي كه بر روي محصولات اصل و مهم شاهد وجود هولوگرام خواهيم بود.هولوگراميكي از مواردي است كه به صورت روزانه نيز با آنها سروكار داريد و بر روي مدارك مهم شاهد وجود اين مدارك خواهيد بود.

هولوگرام

بهترين مركز چاپ هولوگرام

مراكز متعددي اقدام به ارائه خدمات چاپهولوگرامنموده اند. در حالت كلي اين مراكز را مي توان به دو نوع حضوري و غير حضوري دسته بندي نمود كه منظور از روش حضوري مراجعه به مراكزي است كه در سطح شهر فعاليت مي كنند. در انتخاب مركز چاپهولوگرامبايد نهايت دقت را داشته باشيد چرا كه در صورتي مي توانيد بهترين كيفيت را داشته باشيد كه مركز معتبري ارائه دهنده اين خدمات را انتخاب نماييد. بعد نگار ايرانيان به عنوان يكي از مراكز معتبر در اين زمينه شناخته مي شود و با كادري مجرب آماده ارائه انواع خدماتهولوگراممي باشد. اين شركت در دوره فعاليت خود لوح هاي تقدير بسياري دريافت نموده و تمامي مشتريان از آن رضايت كامل داشته اند كه اين امر نشان از كيفيت خدمات بالاي آن خواهد داشت.

انواع هولوگرام

هولوگرام ها را مي توان از جنبه هاي مختلفي از يكديگر تفكيك نمود و طبيعتا هر يك از آنها ويژگي هاي منحصر به فرد خود را خواهند داشت. اصلي ترين تمايز هولوگرام ها را مي توان به ساختار آنها نسبت داد به گونه اي كه هر يك از آنها طي پروسه اي متفاوت چسبانده و طرح مختلفي خواهند داشت. از جمله مهمترين طرح هايهولوگراممي توان به: هولوگرام ضد سرقت، شفاف، كارت پي وي سي، رنگي، چاپ گرم و... اشاره كرد. توجه داشته باشيد كه هر يك از هولوگرام هاي ذكر شده ويژگي هاي منحصر به فرد خود را خواهند داشت و نمي توان تمامي آنها را با يكديگر يكسان در نظر گرفت.

هولوگرام

كيفيت چاپ هولوگرام

اصلي ترين موردي كه بايد به آن توجه داشته باشيد را مي توان كيفيت چاپ دانست. اصلي ترين ويژگي يك چاپ حرفه اي را مي توان عدم امكان جدا شدن آن از روي صفحه دانست. چاپهولوگراممي تواند بر روي سطوح مختلفي مانند: جعبه ها، بسته بندي ها، سي دي، كارت، چك پول، دارو و... باشد. براي چسبيدنهولوگرامبه هر يك از سطح ها بايد فرآيندي كاملا دقيق اجرا شود. طبيعتا همراه بودن چاپ با گرما سبب تثبيت هولوگرام بر روي صفحه خواهد شد. البته طبيعتا هيچ برچسبي غير قابل جدا شدن نخواهد بود اما هولوگرام هاي چاپ شده در شركت بعد نگار ايرانيان به گونه اي خواهند بود كه براي جدا كردن آنها سطح دچار آسيب خواهد شد. اين شركت از پيشرفته ترين دستگاه هاي چاپ كمك گرفته است و به همين دليل امكان چاپ بر انواع سطوح مختلف را برايتان ممكن ساخته است و مي توانيد سفارش خود براي چاپ انواع اقسام هولوگرام ها بر روي هرگونه محصولي ثبت نماييد. توجه داشته باشيد كه امكان چاپهولوگرامدر رنگ هاي مختلف نيز امكان پذير خواهد بود و به همين دليل حق انتخاب بيشتري خواهيد داشت.

خريد و سفارش هولوگرام

براي خريدهولوگرامراه هاي مختلفي پيش رو خواهيد داشت و در حالت كلي اين راه ها را مي توان به دو نوع حضوري و غيرحضوري دسته بندي نمود منظور از روش حضوري، مراجعه به مراكزي است كه در سطح شهر فعاليت مي كنند و خريد از اين مراكز مشكلاتي را نيز به همراه خواهد داشت كه از جمله اصلي ترين مشكلات آن مي توان به وقت گير بودن اشاره كرد. به همين دليل اين روش كمتر مورد توجه قرار گرفته و جاي خود را به مراكز اينترنتي فروش داده است. در سطح فضاي مجازي نيز مراكز متعددي اقدام به ارائه خدمات چاپهولوگرامنموده اند كه هر يك از آنها ويزگي هاي منحصر به فرد خود را داشته و خدمات متفاوتي ارائه خواهند كرد و به همين دليل در انتخاب آن بايد نهايت دقت را داشته باشيد. يمي از مراكز فعال چاپ هولوگرام را مي توان شركت بعد نگار ايرانيان دانست. اين شركت در طب دوران فعاليت خود توانسته رضايت همگان را نسبت به خود جلب نمايد و به همين دليل مي تواند يكي از بهترين انتخاب ها براي خريد هولوگرام باشد. براي خريد تنها كافي است به وب سايت شركت مراجعه كرده و اقدام به انتخاب هولوگرام مورد نظر خود نموده و يا از طريق بخش تماس با كارشناسان، با مسئولين مشورت كرده و طرح درخواستي خود را براي چاپ ارائه نماييد.

هولوگرام با كيفيت بالا

قيمت انواع هولوگرام

قيمت يكي از مواردي است كه بايد به آن توجه ويژه اي داشته باشيد. برايهولوگرامنمي توان يك قيمت دقيق در نظر گرفت چرا كه موارد مختلفي بر ميزان قيمت هولوگرام تاثير خواهد گذاشت و از جمله مهمترين موارد حائز اهميت بر قيمت هولوگرام مي توان به كيفيت هولوگرام اشاره كرد. طبيعتا در صورتي كه كيفيت و طرح هولوگرام زيبا باشد ميزان قيمت آن نيز بالا خواهد بود. بايد بدانيد كه هر يك از انواعهولوگرامها ميزان قيمت خاص خود را خواهند داشت. البته هر يك از شركت هاي چاپ هولوگرام نيز قيمت منحصر به فردي را براي خدمات خود ارائه نموده اند. البته بايد بدانيد كه شركت ها را از نظر قيمت و با توجه به ميزان كيفيت با يكديگر مقايسه كنيد. شركت بعد نگار ايرانيان اقدام به ارائه بهترين و باكيفيت ترين ميزان خدمات با قيمت مناسب نموده است و مي توانيد بهترين هولوگرام ها را با قيمتي ارزان از سامانه اين شركت خريداري نماييد. براي اطلاع از قيمت دقيق هولوگرام مي توانيد با مسئولين بعد نگار ايرانيان در ارتباط باشيد.

 
[ ۶ دى ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۱۷:۰۲ ] [ نادر رفيعي ]
[ نظرات (0) ]
[ ]